zasadi drvo
LJUDI SE SVE VIŠE INTERESUJU ZA EKOLOGIJU I ZDRAVU HRANU Kada su ekološke akcije u pitanju lako se postave ciljevi
Gošća Kurir televizije bila je resorna menadžerka marketinga i komunikacija Svetlana Jovanović Mitić
Nastavljamo da pratimo akciju "Zasadi drvo" i sve aktivnosti koje nas očekuju do kraja treće sezone koja će po svemu sudeći doneti rekrodne rezultate. Uspeh ovog projekta je pre sveha je u zajedništvu i partnerstvu. O ovoj akciji govorila je predstavnica kompanije koja pored Adria media grupe stoji iza ove akcije, a to je dm drogerie markt.
Gošća Kurir televizije bila je resorna menadžerka marketinga i komunikacija Svetlana Jovanović Mitić.
- Utisci povodom cele akcije su divni i mislim da ćemo ih pamtiti jako dugo. Septembra meseca krenuli smo sa novom akcijom Zasadi drvo - rekla je za Televiziju Kurir resorna menadžerka marketinga i komunikacija Svetlana Jovanović Mitić.
Resorna menadžerka marketinga i komunikacija Svetlana Jovanović Mitić rekla je i dasu i zaposleni i kupci naučili mnogo toga.
- Kada je ovakva akcija u pitanju, nije teško postavljati nove ciljeve. Ono na šta sam jako ponosna su naši zaposleni, koji su jako motivisani i koji se odazivaju na ovakve akcije. I ne samo oni, već i njihove porodice. Jako je važna edukacija o prirodi. Želimo da edukujemo i zaposlene i kupce, a kupce edukujemo i nekoliko godina unazad. Kupci jako pozitivno reaguju na sve inicijative i prihvataju ovo - rekla je resorna menadžerka marketinga i komunikacija Svetlana Jovanović Mitić i dodala da je njihova kompanija zasnovana na zelenim standardima i principima.
Milena Stević menadžerka asortimana dm drogerie markt.
- DM u ponudi ima više od 500 proizvoda organskog porekla. Tu se ističe naša privatna robna marka dmBio gde nudimo više od 300 visokokvalitetnih organskih proizvoda. Benefiti organske hrane su, ne samo odsustno štetnih sastojaka, već njohova veća nutritivna i biološka vrednost - rekla je za televiziju Kurir Milena Stević Menadžerka asortimana dm drogerie markt.
(Espreso / Kurir)